U Kongresnoj dvorani Ministarstva mora, prometa i infrastrukture održana je svečanost dodjele ugovora za sufinanciranje projekata lučke infrastrukture i pomorskog dobra, ukupne vrijednosti 15,5 milijuna eura. Sredstva su osigurana u Državnom proračunu, a Ministarstvo ih svake godine dodjeljuje u sklopu investicijskog ciklusa za obnovu, izgradnju i modernizaciju lučke infrastrukture duž hrvatske obale.
Za projekte izgradnje, sanacije i rekonstrukcije lučke infrastrukture, potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković uručio je ugovore ravnateljima 14 županijskih lučkih uprava te gradonačelnicima i načelnicima 38 gradova i općina za projekte izgradnje, sanacije i rekonstrukcije pomorskog dobra u općoj upotrebi.
Za projekte na otoku Rabu u 2025. godini dodijeljeno je 2.180.000,00 eura pri čemu se najveći dio sredstava odnosi na projekte Županijske lučke uprave Rab kojoj su dodijeljena sredstva u iznosu od 1.930.000,00 eura, namijenjena za četiri projekta izgradnje, sanacije i rekonstrukcije lučke infrastrukture te modernizaciju ribarske infrastrukture.
Projekti za koje su dodijeljna sredstva su:”Rekonstrukcija i dogradnja luke Melak (Lopar) – II. faza”, za koji je dobiveno 925 tisuća eura, “Rekonstrukcija i dogradnja luke San Marino”, kojoj je odobreno 655 tisuća eura, “Redovno održavanje luke Mišnjak”, za što je izdvojeno 300 tisuća eura i “Redovno održavanje luke Kamporska Draga”, za što je osigurano 50 tisuća eura, a ugovore je preuzeo ravnatelj Županijske lučke uprave Rab Nenad Debelić.
Pored ova četiri projekta, sredstva su dodijeljena i za sufinanciranje dva projekata izgradnje, sanacije i rekonstrukcije pomorskog dobra u općoj upotrebi. Gradu Rabu dodijeljeno je 150 tisuća eura za “Sanaciju partnera šetališta fra Odorika Badurine – 1. dionica”, dok je Općina Lopar dobila 100 tisuća eura za “Izvanredno održavanje postojećih pomorskih građevina van lučkog područja – gat Dubac i gat Saramić”, a ugovore su preuzeli gradonačelnik Grada Raba Nikola Grgurić i načelnik Općine Lopar Zdenko Jakuc.